Ședințele cresc ca durată cu 10% în fiecare an începând din anii 2000 încoace.

Pe de o parte vorbim de ședințe de status sau de lansări de noi proiecte, dar vorbim și de acele întâlniri care pot genera vânzări, pot aduce oamenii potriviți în companie sau pot oferi consultanță angajaților.

În acest ecosistem al ședințelor, Dan Huru, cofondator și CEO Meetgeek.ai, a realizat că nu există o cultură a ședințelor și latura lui de IT-ist a observat că e loc să creeze o soluție care să aducă mai mult eficiență acestui peisaj al meeting management-ului.

Astfel, tehnologia folosită de acest startup românesc funcționează ca un asistent virtual care e atent la toate întâlnirile, ia notițe, face sumarul și se asigură că toată lumea a înțeles ce s-a discutat, lăsând loc și asigurându-se că interlocutorii se concentrează la lucrurile importante.

Companiile care folosesc MeetGeek.ai pot defini automatizări din care pot distribui apoi informațiile cu colegi de echipe, soluția poate genera rapoarte de statistică, poate transcrie fișiere audio sau video și alte unelte din tot regnul destinat ședințelor. Clienții MeetGeek spun că productivitatea la nivelul companiei poate să crească între 15-25 % când ne referim la timpul salvat.

Am povestit pe larg despre soluția MeetGeek.ai în materialul de aici, mai jos vă lăsăm și infograficul cu date relevante despre industria de meeting management și contribuția pe care o are MeetGeek.ai în acest domeniu.