Freya Sense este un startup care ajută alte companii mici să angajeze oamenii potriviți prin intermediul elementelor de personalitate. Pentru că o companie mică trebuie să se asigure că un posibil candidat va fi un angajat care se potrivește culturii locului, Freya Sense folosește psihologia comportamentală și tehnologia pentru a ajunge la candidații ideali.
Știm cu toții poveștile despre interviurile de la marile companii de IT și acele întrebări considerate “ciudate”. Ele sunt, de fapt, metode prin care departamentele de HR se asigură că găsesc nu doar un profesionist bun, ci un om potrivit locului. Asta face și Freya Sense.
Conform datelor Freya Sense, personalitatea este cea mai mare necunoscută atunci când companiile angajează. Iar dacă vorbim de locuri care au deja 1.000 de angajați, poate acest aspect nu contează la fel de mult. Dar dacă ești un startup cu 10 angajați, fiecare adiție în echipă schimbă dinamica. Și vrei să aduci oamenii potriviți, nu doar niște profesioniști impecabili.
Freya pune la dispoziție un software prin care companiile pot defini profilul de personalitate ideal, pe baza a 30 de caracteristici de personalitate, apoi poate genera în platformă întrebări personalizate pe baza științei și apoi interpretări. Cu ajutorul tehnologiei, recrutarea se face mai ușor. Datele Freya arată că recrutarea poate să dureze acum 3 săptămâni în loc de câteva luni.
“O persoană greșită pe o poziție, mai ales în primele zile ale startup-ului, când nu există procese create, când ai nevoie de persoane care să construiască, poate să ruineze startup-ul”, au spus fondatorii Freya Sense.
Așadar, Freya e un startup care prin tehnologie ajută firmele în formare, care nu au departamente de HR sau procese de recrutare bine puse la punct.