Machinations chiar este un startup care e provocator de explicat. Nu degeaba a pornit de la o teză de doctorat. Foarte pe scurt - e un produs care ajută designerii de jocuri să creeze trasee în joc care să fie interesante pentru jucători, dar care să producă și bani pentru companie.
Mai simplu - știi jocurile mobile care au mai multe niveluri, nu? Ei bine, uneori trebuie să faci ceva ca să treci la următorul nivel. Dacă devii frustrat sau frustrată, s-ar putea să nu mai folosești acel titlu. Dar trebuie să ai o provocare totuși. De asemenea, uneori în jocuri trebuie să faci și tranzacții pentru a avansa mai rapid. Dar nu vrei ca un joc să te forțeze mereu să plătești, ci să o faci cu un sens.
Asta face Machinations - se uită la toate traseele acestea pe care le poate face un jucător și le optimizează. Ca jucătorul să fie fericit, dar provocat de acel titlul, în timp ce compania, dacă are microtranzacții, să ajungă la un profit. Machinations lucrează cu dezvoltatori independenți de jocuri, dar și cu firme de profil. Acestea pot să-și optimizeze jocurile și toată schematica acelor lumi virtuale în care ne petrecem timpul.
“Ceea ce propunem cu Machinations este automatizarea acelor părți ale procesului de creație care pot fi automatizate, în așa fel încât game designerii să aibă timp de investit în inovație”, spun cei de la Machinations.
Într-un fel sau altul, Machinations aduce armonie în lumea jocurilor. Jucătorul e fericit de experiență, dezvoltatorii sunt mulțumiți că acesta petrece timp și uneori bani în microtranzacții. Timpul petrecut în producție de un joc poate scădea cu 34% cu ajutorul Machinations.
Machinations e un produs foarte specific, dar nu trebuie să fie complicat de înțeles. Până la urmă industria jocurilor e imensă și crește de la an la an. Iar o companie fondată de o echipă de români poate aduce profituri mai mari dezvoltatorilor de jocuri.