Pentru ca opțiunea să fie activă, clienții platformei foodpanda.ro trebuie să aleagă plata cu cardul în aplicație sau website și să adauge în secțiunea Detalii livrare / Detalii către livrator din pagina de „Checkout”, instrucțiunile privind modul în care doresc să li se livreze mâncarea de către livrator.
De exemplu, în momentul în care plasează comanda, utilizatorii pot solicita ca aceasta să fie lăsată la ușa apartamentului, pentru a putea fi evitat orice contact.
„În contextul evenimentelor din ultima perioadă legate de răspândirea accelerată a noului coronavirus, am introdus opțiunea de livrare fără interacțiune pentru utilizatorii noștri care solicită acest lucru. Astfel, toți clienții care plătesc online, cu cardul, pot transmite livratorului modul în care vor să li se livreze comanda, aceasta putând fi lăsată la ușa apartamentului. Ne încurajăm clienții să opteze cu încredere pentru plata online de fiecare dată când doresc să plaseze o comandă pe foodpanda, dar și pentru opțiunea de livrare fără contact ca o măsură în plus de siguranță, atât a lor și a celor dragi, cât și a persoanelor care livrează”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.
Livrare gratuită pentru cei care plătesc online cu cardul
Plata comenzilor online cu cardul, din aplicație sau website, este cea mai sigură metodă de plată pentru a preveni răspândirea coronavirusului. Pentru a încuraja acest lucru, toți utilizatorii foodpanda care vor opta pentru această modalitate de plată pot beneficia de livrare gratuită pentru un număr de nelimitat de comenzi până la data de 31 martie 2020.
Clienții trebuie să introducă codul de voucher STAUACASA în pagina de plasare a comenzii, la secțiunea "Ai un voucher?", doar după ce au fost selectate produsele dorite de la restaurantul ales. Voucherul este acceptat de peste trei sferturi dintre restaurantele listate pe platformă, care pot fi identificate selectând butonul de deschidere filtre și aplicând filtrul “Accepta vouchere”.
De asemenea, foodpanda își îndeamnă utilizatorii să se informeze în permanență din surse oficiale și să consulte recomandările privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19) puse la dispoziție de Ministerul Sănătății.
Coronavirus: citește mai multe despre inițiativele luate de companiile private și cele civice în această perioadă:
- Netopia implementează gratuit plata online pentru companiile mici
- Autonom închiriază gratuit mașini ONG-urilor și Fundațiilor
- Ajutor pentru spitale de la antreprenorii români
- Inițiativele civice și private care ajută în această perioadă
- Vivre susține antreprenorii români și deschide platforma retailerilor de mobilă și decorațiuni
- Servicii de marketing gratuite oferite companiilor
- Ajutor pentru părinți: ateliere pentru copii realizate online
- 4 ONG-uri dezvoltă o platformă de suport educațional pentru profesorii din România
- Platforma de consultații online de la Spitalul Colentina făcută de un startup local
- ajutsieu.ro e platforma unde poți să-ți oferi ajutorul în această perioadă
- Tech Startups United - startup-urile ajută cu soluții în această perioadă
- #foodonourtables, inițiativa prin care susții localul tău favorit
- Măsuri ING Bank pentru creditele persoanelor fizice și companiilor
- Măsuri Banca Transilvania pentru creditele persoanelor și companiilor
- Abonamente la cafea în perioada aceasta pentru că nu mai sunt deschise cafenelele