De exemplu, Frisbo oferă magazinelor online servicii de e-fulfillment prin conectarea mai multor depozite europene într-o singură rețea, integrată cu cele mai importante canale de vânzare.

Cu ajutorul Frisbo, comercianții online își pot livra comenzile în 48h oriunde în Europa, depozitându-și marfa în mai multe locații, sincronizate cu mai multe canale de vânzare și accesând serviciile locale de curierat.

În prezent, rețeaua Frisbo acoperă peste 30 de țări europene, având peste 35 de depozite integrate.

Cum îi ajută e-fulfillment pe comercianții online și de ce nu ar trebui să rateze oportunitățile pe care aceste platforme specializate le pun la dispoziție?

Pentru că este foarte dificil, în regim propriu, să dezvolți tehnologia pe care o are un fulfiller cu maturitate în piață: integrări cu diverse canale de vânzare, sincronizări de stocuri, management de stocuri.

În plus, dacă externalizezi fulfillmentul, nu mai ești nevoit să ții spațiul de depozitare închiriat, sau să angajezi personal de manipulare.

În plus, așa cum ne povestește Bogdan Colceriu, fondatorul Frisbo, cel puțin în cazul fulfillmentului oferit de Frisbo, comercianții online pot vinde mai ușor în afara granițelor, în piețele în care Frisbo este prezent și în țările vecine.

În acest moment, pe Frisbo sunt peste 200 de comercianți online înrolați, majoritatea lor fiind din țara noastră, între 60-70%, restul fiind din afara țării, însă Bogdan crede că până la finalul anului în curs ponderile se vor inversa odată cu extinderea Frisbo și spre alte geografii.

Citiți aici un interviu pe larg cu Bogdan Colceriu, fondatorul Frisbo, despre cum poate ajuta platforma sa comercianții online să fie mai eficienți și să-și poată livra produsele în toată lumea.

Despre cum funcționează tehnologia din spatele platformei Frisbo și cum schimbă industria logisticii și a e-commerce-ului vă spunem în infograficul de mai jos.

Startup Industries: tehnolo... by start-up.ro